Jagodina: “Vivo“ od 18. septembra

Jagodina -- Svečano otvaranje tržnog centra Vivo u Jagodini pomereno je sa kraja avgusta na 18. septembar.
Izgradnja tržnog centra, koji bi trebalo da zaposli 300 mladih ljudi, je završena, a upotrebna dozvola očekuje se do kraja jula.

"Radovi na objektima su završeni 15. juna, završavaju se radovi na ozelenjavanju i uređenju okoline, završen je tehnički pregled i do kraja jula dobićemo upotrebnu dozvolu za rad", rekao je danas Tanjugu direktor ove firme Pavle Andrić.

On je ocenio da će otvaranje šoping centra imati veliki uticaj na razvoj Jagodine i Pomoravskog okruga. Uz zapošljavanje 300 mladih ljudi ostvarivaće godišnji promet od 25.000.000 evra, a samo po osnaovu PDV država će dibijati 5.000.000 evra, ocenio je Andrić.

"Ovih dana su veoma aktivni razgovori sa radnicima koji su konkurisali za zapošljavanje u Vivo šoping centru, i ja ih molim da budu dostupni na svijim telefonima, mejlovima jer ih zakupci zovu na razgovore", rekao je Andrić. Reč je o više od 300 radnih mesta u ovom centru, za koje se prijavilo 1.350 ljudi, napomenuo je Andrić.

Otvaranje tržnog centra površine 10.000 kvadratnih metara prodajnog prostora, sa više od 30 najpoznatijih svetskih brendova i supermarketom najvećeg trgovinskog lanca u regionu, trebalo je da bude otvoren 28.avgusta, ali je otvaranje odgođeno za 18. spetembra iz više razloga, a jedan je mogućnost prisustva visokih zvanica, rekao je Andrić.

"Završeno je izdavanje prostora, doveli smo velike brendove, jedino će Maksi svoj supermarket otvoriti u januaru 2015. godine. Zakupci, koji su počeli da postavljaju svoje reklame, treba da se usele do 18.avgusta i da za narednih mesec dana uvedu radnike u posao", rekao je Andrić.

Reč je o "širokom asortimanu proizvoda najpoznatijih svetskih brendova mode, odeće, obuće, opreme za bebe, dečije garderobe i igračaka, sportskih artikala, nameštaja, kućanskih potrepština, tehnike, bele tehnike, sitnih kućanskih i IT aparata, kozmetike...sa najboljim odnosom cene i kvaliteta", rekao je Andrić.

Izgradnja Vivo ritejl šoping centra počela je 12. decembra prošle godine, a reč je o modernom ritejl parku sa 33 poznata brenda i parkingom od 360 mesta.

Vivo šoping centar je izgrađen u kompleksu Turističko sportskog centra na lokaciji površine 25.000 kvadratnih metara, a kompleks čine četiri zgrade, koje u smislu forme i osećaja predstavljaju jednu celinu, objasnio je Andrić.

Centralni plato je zamišljen kao gradski trg - površina namenjena okupljanju i relaksaciji posetilaca, opremljena kako za decu tako i za odrasle. U letnjem peripodu ovde će se nalaziti bašte restorana, kafići, poslastičarnice, bioskop, dečije igralište, a u zimskom periodu klizalište sa pratećim sadržajima.

Pod zelenilom, ukrasnim biljem i cvećem biće 1.500 kvadratnih metara a toliko pod travom, dodao je on.

Sa Skupštinom grada se razgovara o proširenju parkirališta, dodao je on.

Andrić je napomenuo da Vivo šoping park, mesto za kupovinu i zabavu cele porodice, pripada novom konceptu takozvanih ritejl parkova.

"Za njegovu lokaciju izabrana je Jagodina koja je po svim parametrima grad budućnosti centralne Srbije, smeštena na Koridoru 10, od Beograda udaljena 130 kilometara, u centru Pomoravskog okruga koji broji više od 250.000 stanovnika", rekao je Andrić.

On je napomenuo da je pažljivim planiranjem odlučeno da "Vivo" šoping park dobije, kao neposredno okruženje najlepši deo Jagodine, u blizini Sportsko turističkog kompleksa Đurđevo brdo, ZOO vrta, Akva park, Muzej voštanih figura, Sportske hale, FK Jagodine, Hotela Hill, gde je planirana i izgradnja "Jgodinske banje".