IZDVOJENI OGLASI
 

EY se priključuje akciji zapošljavanja mladih

Revizorsko-konsultantska kompanija EY Srbija (ranije Ernst&Young) priključila se inicijativi „Alliance for Youth“ u sklopu koje do 2020. godine u Srbiji, planira da zaposli 100 novih mladih stručnjaka, dok će još 300 studenata imati priliku da iskustvo stekne na praksi u kompaniji.

Navedena inicijativa koju je EY, jedan od globalnih lidera u revizorskim i poreskim uslugama, podršci pri poslovnim transakcijama i poslovnom savetovanju, potpisao s kompanijom Nestlé osmišljena je s ciljem smanjenja gorućeg ekonomskog i socijalnog problema - nezaposlenosti mladih u čitavoj Evropi.

Sporazumom potpisanim u Vevey (Švajcarska), EY se obvezao da će do 2020. godine u čitavoj Evropi zaposliti 55,000 pripravnika i angažovati 35,000 praktikanta kojima će ponuditi priliku za lični razvoj, obuku i napredovanje.

Kao deo globalne kompanije, EY Srbija, Bosna&Hercegovina i Crna Gora - uključuje se u ostvarivanje postavljenih ciljeva. U isto vreme, sprovođenje inicijative samo je nastavak prihvaćene prakse u Srbiji. Tako je u 2014. godini EY u regionu Srbije, Bosne&Hercegovine i Crne Gore zaposlio 25 mladih osoba koje su tek stekle svoje fakultetsko obrazovanje, dok je u 2013. godini bila osigurana praksa za 130 studenata. U naredne tri godine očekuje se zapošljavanje 100 mladih stručnjaka i 300 novih praktikanata.

„Čak i kada su se mnoge zemlje ekonomski oporavile i kada se pojavio novi optimizam na nivou globalne ekonomije, tvrdoglavo visoka stopa nezaposlenosti među mladima -16,1 odsto - i dalje je jedna od najvećih barijera za razvoj. Kompanija EY je ove godine proširila prošlogodišnje planove za davanje šanse novim nadama poslovnog sveta. Mi u EY, želimo da doprinesemo pozitivnim trendovima zapošljavanja u Srbiji“, rekla je Olivera Andrijašević, partner i rukovodilac sektora za reviziju i povezane usluge.

Inicijativa kojom se teži zaustavljanju rasta nezaposlenosti kod mladih u Evropi, priključile su se i neke od najvećih svetskih kompanija poput: AXA, Adecco, Cargill, Chep, DS Smith, Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Publicis, Salesforce.com, Twitter i White&Case, a projekat je prepoznat i podržan i od stane Evropske komisije. Navedeni partneri i osnivači projekta imaju za cilj da ostvare više od 100,000 novih radnih mesta za mlade.